قوانین مرجوعی

شرایط بازگشت و مرجوعی کالا


ما در سیستم‌خان تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کالاها با نهایت دقت، کیفیت و بسته‌بندی مناسب به دست شما برسد. با این حال، اگر کالای دریافتی با مشکل مواجه بود، می‌توانید طبق شرایط زیر نسبت به بازگشت آن اقدام نمایید:


1. مهلت مرجوعی:

تا ۷ روز تقویمی پس از دریافت کالا فرصت دارید برای مرجوعی با ما تماس بگیرید.



2. شرایط کالای مرجوعی:


کالا باید در حالت اولیه باشد (بسته‌بندی، لیبل، و متعلقات کامل باشد).


کالا نباید استفاده‌شده، آسیب‌دیده یا دست‌کاری‌شده باشد.


در صورت خرابی یا مشکل فنی، باید گزارش مشکل با عکس یا ویدیو ارسال شود.


کالاهای دارای گارانتی، فقط با تأیید نمایندگی یا تیم فنی ما امکان مرجوعی دارند.




3. موارد قابل مرجوع:


ارسال کالای اشتباه


ایراد یا خرابی فنی اولیه


مغایرت با اطلاعات درج‌شده در سایت




4. موارد غیرقابل مرجوع:


تغییر نظر یا خرید اشتباه توسط مشتری


آسیب‌دیدگی در اثر استفاده ناصحیح


محصولاتی که مشمول شرایط خاص بهداشتی یا امنیتی هستند (در صورت باز شدن پلمپ)




5. روند بازگشت وجه:

پس از بررسی و تأیید تیم پشتیبانی، مبلغ پرداختی حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما بازگردانده می‌شود.



---


تماس با پشتیبانی:

برای ثبت درخواست مرجوعی با شماره تماس یا واتساپ فروشگاه در ارتباط باشید. ما در کنار شما هستیم تا با خیال راحت خرید کنید!



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما